23 oktober 2016, ett datum jag aldrig kommer glöma

Okej, så 23 okt var det ju konsert debut för mig. Fifth Harmony! Jag kan ärligt säga att det var den bästa dagen i mitt liv. Aldrig skrikigt och gråtit så mycket i hela mitt liv, haha. Det regnade ju jävligt bra den där söndagen kan vi ju säga. Men att köa var inga problem, dom som var först hade med sig högtalare så musik spelades och vi dansade oss varma. Mitt könr var 23, ganska passande med tanke på datument ;) 
 
När vi blev insläppta till souncheck tappade jag allt, fy fan vad jag tjöt och det var innan tjejerna hade kommit ut. Var längst fram och när tjejerna kom ut skrek jag som jag vet inte vad. Asså det var så svårt för mig att förstå att dom var precis framför mig och liksom svårt att ta in hur dom verkligen såg ut osv. Men ialf så sjöng dom två låtar, better togheter och ex's and o's. Sen svara dom på massa frågor och försökte prata svenska, haahaha. Det bästa var när Camila nicka och blinka till mig när jag vinka hysteriskt. På filmen hör man mig ba ''omg omg'', lost my shit so many times... Och min kärlek för Lauren blev ju inte mindre av det här heller, så jävla snygg och hennes röst :`)
 
Ialf när meet and greet var över fick vi komma in ännu en gång i arenan, men denna gång för showdags :D Öppningsnummrerna var faktiskt asbra och vi alla dansa loss. Dock innan allt drog igång fick jag panikatack pga hur trångt det var, hur mycket folk det var och hur mycket alla pressade. Men jag var så glad över min plats, var jätte långt fram<3 Och när Fifth harmony kom ut så tjöt jag som en gris, igen... Dom var så jävla grymma och dansade så fruktansvärt bra och stämmningen var bara så jävla grym och ja allt var perfekt. Har såå många videosar som är awesome och dom fletsa ligger på min fan twitter, några ligger på min Instagram också :) Men ja det var väl allt, hade en super bra dag och dansade, hoppade, skrek, grät och skratta så mkt<3 
 

Kommentera här: