Luna just nu

Hej på er!
 
Tänkte berätta lite hur det ligger till med Luna nu för tiden. Jag har ju börjat rida henne mera nu och mera regelbundet och vet ni? Det går suveränt!!! Jag är så glad och Luna är så glad och allt känns bara toppen just nu. Men vågar inte tro på att något ska hålla, utan lever mer i nuet med henne. 
 
Igår var vi ute på en ridtur som var längre än dom vi brukar rida. Vi hade lite problem att komma förbi fåren för dom var otroligt lääääskiga. Men när jag hoppade av och ledde henne förbi gick det bra. Sen så galopperade vi alla gärden hem vilket var otroligt uppskattat, det gick foooort! ;) Hon är så duktigt min lilla tjej<3 Jag är så otroligt glad över att detta fungerar så bra nu, fokuset ligger nu på att få ner henne lite i vikt då hon är riktigt rund om magen ;)
 

Kommentera här: