Nisse- världens bästa häst

Nu är världens bästa häst tillsalu... Nights of Glory, Nisse som han kallas är en 15 årig ridtravre som har ett hjärta av guld. Nisse har aldrig gått på travet och har varit ridhäst hela sitt liv. Genom sitt liv har han flyttat omkring rätt så mycket, i alla fall mer äm vad man önskar för en häst. Han är väldigt duktig i dressyren, det känns att han är väl utbildad. Han har även tidigare i sitt liv hoppat mycket och ganska högt för att vara ridtravare. Hoppning är något han ÄLSKAR, jag har aldrig suttit på en häst som har sådan drivkrafft mot ett hinder, så fort han ser ett hinder blir han helt överlycklig och då har jag bara hoppat honom två gånger tidigare i paddock. 
 
Nisse är också väldigt lätt att hantera, han går med på vad som helst och är bara så rolig att ha och göra med. Lättlastad och lugn på nya platser, jag skulle tänka mig att han är världens roligaste att åka ut och göra saker med. Tex, ridläger, för han ÄLSKAR att bada och galoppera snabbt i sanden ;) Bästa hästen att rida ut på med, helt trafiksäker och inte rädd för mycket (kan vara får i sånna fall ;)). 
 
Han är verkligen en perfekt häst och om jag kunde skulle jag köpa honom direkt. Han är lätt född och kan äta allt, lätt att sko och klippa. Ger du honom all din tid och all din kärlek lovar jag att du får så mycket mer tillbaka<3
 
 
 
 
 

Kommentera här: